ავტორიზაცია



Facebook Image






მართლმადიდებლობა და ამა სოფლის ცდომილებანი
ვატიკანის 1962-1965 წ.წ. II კრების მიერ მიღებული კათოლიკეთა ახალი დოგმატური სწავლება

 

                                     ქვეთავი 1

                                     ახალი დოგმატის არსი და მისი დასაბუთება

 

: ვატიკანის II კრება, რომელმაც ძირფესვიანად შეცვალა კათოლიკური სარწმუნოების არსი, რატომ უნდა მივიჩნიოთ კათოლიციზმის ისტორიაში გამყოფ ზღვარად?

: ვატიკანის 1962-1965 წ.წ. II კრებაზე, რომელსაც “მოდერნისტული” და “ეკუმენისტური” ეწოდა, ერთი მხრივ, ტრადიციული კათოლიკური სწავლებისადმი მათი ერთგულება იქნა დეკლარირებული, რომელსაც ქრისტიანული ეკუმენიზმის (იხ. ქვემოთ. ქვეთავი 5) მიმართულება მიეცა; ხოლო, მეორე მხრივ, ეკლესიის, ღმერთის, ადამიანის ცხონებისა და ღვთის ჭეშმარიტებების შესახებ ახალი დოგმატური სწავლება იქნა მიღებული. ამ სწავლებამ გამოხატა რელიგიათშორის ეკუმენისტური (ანუ პანეკუმენისტური) პოლიტიკა და რომაული კათოლიციზმი ახალწარმართობად გარდაქმნა.

 
ღირსი თეოდოსის ანდერძი დიდი მთავრისადმი (ლათინო-პაპისტების შესახებ)

 

“უფალო, გვაკურთხენ! სიტყვა მაქვს შენთან, ღვთისმოყვარეო მთავარო! მე, უღირსი თეოდოსი, მონა წმიდისა სამებისა - მამისა, ძისა და წმიდისა სულისა, წმიდა და მართლმადიდებლურ რწმენით შობილვარ და მართლმადიდებელ მამისა და დედის კეთილმოძღვრებით აღვზრდილვარ.

 
ლათინურ რწმენას ნუ თანაეზიარებით, მათ ადათ-წესებს არ მისდიოთ, მათ ზიარებას გაექეცით, მათ ყოველგვარ სწავლებას მოერიდეთ და მათი ზნე-ჩვეულებები იუკადრისეთ.
 
უფრთხილდი, შვილო, მრუდე რწმენის მიმდევართ და ყოველგვარ საუბარს მათთან, რამეთუ აღვსილა მათგან ჩვენი მიწა. თუკი ვინმე
 
<< დაწყება < წინა 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 შემდეგი > ბოლოს >>

გვერდი 5 11-დან
კონტაქტი: გიორგი 551-75-07-80;
                    E-mail: info@qadageba.ge